LUNA SE NE SMIRUJE: Drmaju je hormoni?! "Ljubomorna sam i na kauč na kome leži" Marka očekuje HAOS?!

 



Luna Đogani i Marko Miljković uskoro će se ostvariti kao roditelji, a sada su javno otkrili ko je ljubomorniji od njih dvoje u vezi.

U poslednje vreme im cvetaju ruže na ljubavnom planu, ali ipak su bili saglasni da kada bi se gledao celokupan perod veze, to bi bila Đoganijeva.

- U poslednje vreme baš niko. Ali inače, definitivno sam ja ljubomornija, da, priznajem - rekla je Luna, a Miljković za "Idj", pa se nadovezao:

- Generalno, da. Ako gledamo od početka naše veze mislim da je tu Luna više. Ali u zadnje vreme ne dajemo povoda za ljubomoru, ni ja, a ni ona.

- Nekada sam ljubomorna na telefon, na auto, na kauč na kom leži. Nekada sam više ljubomorna što više provodi vreme na to, nego sa mnom - rekla je Luna kroz osmeh i dodala da uvek nađe neki razlog da ljubomoriše, ali kako kaže, "Ko prizna, pola mu se prašta".

Ipak, ne možemo a da se ne zapitamo, ukoliko je sada hvata ovakva ljubomora, kako li će biti kada hormoni ozbiljno počnu da joj divljaju...

Comments

Popular posts from this blog

"ZAŠTO, MILOŠE?" Milijanu i njenog dečka ZAUSTAVILA POLICIJA - sve je snimljeno!

"OBRAĆA TI SE BIVŠA DEVOJKA" Vuk Mob DIVLJAO, VREĐAO I PSOVAO zadrugare, Tara ga urnisala